Spørgsmål & svar

Oversigt over spørgsmål vi ofte møder!

Oftest Stillede Spørgsmål, FAQ, Wikipedia eller vidensbase. Information har mange navne online, men lad os prøve at svare på dit spørgsmål herunder og ellers må du endelig tage fat i os. Vi er her for at hjælpe...

Quicklinks:
Hvornår ankommer min ordre?

Hvordan laver jeg en retur?
Er jeres varer originale?
Jeg har et konkret produktspørgmål, hvordan får jeg svar?

Er I en af dem med et dyrt månedsabonnement?
Hvorfor kan I være billigere end andre?
Har I alle varer på lager?
Kan jeg afhente gratis?
Hvor længe har PostMeShave eksisteret?
Hvilket skær skal jeg bruge til min barbermaskine?
Har bestilt! Hvornår kan jeg afhente mit produkt hos Jer?

Har du et spørgsmål, som du ikke kan finde opover, så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Brug "kundeservice" i øvre højre hjørne og skriv en besked til os. Så svarer vi både dig og andre med samme spørgsmål og du kan være med til at berige vores sider...

Hvornår ankommer min ordre?
Er det spørgsmål som vi oftest hører. Der kan være flere svar og måske har vi allerede givet det. Hver gang vi udsender en ordre, scanner vi den nemlig. Når det gøres, så sender vores system en e-mail til dig. Denne e-mail betyder at din vare er afhentet samme aften af din valgte logistikpartner. Leveringstiden er nu op til den enkelte partner. Se oversigten over din logistikpartners leveringstid her. Er din ordre ikke kommet efter din logistikpartners leveringsdeadline, så kontakt os i supporten. Bemærk at har du valgt brev, så gør de seneste postregler, at det nu tager op til 10 hverdage at få et brev på sin hjemmeadresse, så her skal du have ekstra tålmodighed. Haster det, så vælg derfor altid pakke!

Har du IKKE fået en afsendelsesmail, kan det være du har en forsinkelse på ordren fra vores side. Tjek din ordrebekræftelse, som vi udsendte efter bestillingen var gennemført. Står der noget i denne under dine varer, der indikerer en forsinkelse, så kan det være årsagen til at du endnu ikke er afsendt. Beskeden stod i så fald også over produktet ved bestilling. 

Endelig er der muligheden for at der er sket en fejl, eller at systemet ved bestilling, ikke har registreret produktet som forsinket og dermed ikke skrevet noget ud til dig på ordrebekræftelsen. Vi gennemgår hverdage alle ordrer manuelt, der ikke kan forklares med førnævnte årsager og indenfor 48 timer på hverdage (oftest meget hurtigere), opdaterer vi dig om forsinkelser og ny forventet afsendelsestidspunkt. Bliver du utålmodighed, så tag endelig fat i os.

Hvordan laver jeg en retur?
Det skal være enkelt at handle og enkelt at returnere hos PostMeShave. Der er to former for retur. Fortrydelse af køb og reklamation. Hovedreglen er at man kontakter os inden en retur, så læs derfor mere om hvordan du skal gøre her.

Er jeres varer originale?
JA! Alle vores varer er originale og langt de fleste produceres af førende varemærkehavere indenfor sit felt. PostMeShave har handlet forbrugsvarer siden 2010, forhandlet med producenterne endnu længere og har opbygget en tillid til/med de respektive varemærkehavere og deres forhandlernetværk. Vi foretrækker at handle direkte med en varemærkehaver, men i de få tilfælde, hvor det ikke er muligt, starter vi vores egenkontrol - Ofte i dialog med varemærkehavere, for at sikre at vi har det rette produkt til den rette pris.

Til toppen af siden

Jeg har et konkret produktspørgsmål, hvordan får jeg svar?
Har du et specifikt produktspørgsmål, så er det nok ikke på denne side du finder svar. I stedet er hvert produkt på vores sider, faktisk et slags opslagsværk for det pågældende produkt, så det er på produktsiden du finder den udvidede information. Mangler der alligevel noget, kan du på siden stille spørgsmål til produktet og som oftest besvares disse indenfor 24 timer. Når vi besvarer spørgsmålet publiceres det, så andre også kan læse svaret og dermed får flere gavn af det. Måske en anden også allerede har stillet spørgsmålet derinde! Brug søgefeltet i toppen af siden, find din ønskede vare og spørg meget gerne løs, hvis du ikke finder dit svar. Vi sender automatisk svaret til dig på din mail (så husk at udfylde e-mail feltet).

Er I en af dem med et dyrt månedsabonnement?
Det kan vi klart svare NEJ! til. Vi er noget så basalt som en helt almindelig netbutik, bare med rigtig gode priser. De gode priser, skal du dog ikke lade dig afskrække af. Vi fanger dig nemlig ikke i et månedsabonnement, og vi har heller ingen skjulte (eller synlige) udmeldingsknapper. Når du handler hos os, bestemmer du helt og aldeles selv hvor og hvornår du vil handle igen. Det gør mange heldigvis helt af sig selv. Mange tak for det!

Vi kan dog godt se fornuften i nogle klubkoncepter og mange spørger om vi kan levere faste forsendelser. Det vil vi også godt se på, for måske kan vi på den måde sikre endnu billigere kvalitetsvarer og faktisk startede PostMe ud med denne model i 2008. Derfor ser vi også på nye muligheder for at gøre det nemmere og billigere at handle sine personlige plejeprodukter til hårfjerning og pleje. Vi kan dog garantere at PostMe ikke bliver en betalingsklub, hvor der hver måned trækkes penge, uden at der også leveres en aftalt vare. Følg med i vores nyhedsbrev og Facebook om udviklingen indenfor dette område.

Til toppen af siden

Hvorfor kan I være billigere end andre?
PostMeShave er egentlig meget enkel, når man ser på os. Vi har et enkelt set-up uden dyre fysiske facader. Vi er i al beskedenhed rigtig gode til det med at bygge software, så det bygger vi meget af selv. Vi er også med årene blevet dygtige købmænd, med et stort leverandørnetværk og endelig har vi ingen gæld, vi skal betale dyrt af på. Lægger man disse ting sammen, så får man billigere varer. Det har været - og er fortsat hver dag - knald-hamrende hårdt arbejde, at gøre det på den måde, men det er den enkle opskrift til et ret fint set-up. Når det er sagt, så kan vi ikke altid være de billigste. PostMe har derfor udviklet sig til at drive virksomhed ud fra den filosofi, at du altid skal vide at du kan gøre en god handel med os - ALTID! Vi vil være blandt markedets billigste og vi vil også altid bestræbe os på at være helt i top over de billigste, men det vigtigste er at du altid har gjort en fornuftig handel hos os, at det fungerede smertefrit og enkelt, samt at varen var præcis som forventet. Det er hvad du skal regne med at få hos PostMe.

Har I alle varer på lager?
Næsten! For at kunne klare den med at være blandt de billigste, kræves der en ekstrem lagerstyring, efter det princip der hedder "Just in Time". På godt dansk betyder det "Lad nu være med at have varer på lager, der ikke sælger". Det er enhver e-købmands drøm at have det set-up kørende 100%, men kræver så ufattelig meget, især jo flere varer du håndterer. Vi er gode til at styre et lager, vi mener faktisk også vi er rigtig gode til det, men vi er ikke fuldendte. Derfor oplever du fra tid til anden, at dit ønskede produkt ikke er på lager. Enten har vores indkøbssystem beregnet forkert, en trend har snydt det, eller så har vi vanskeligheder ved at skaffe varen på lager, til den rette pris. Den sidste mulighed - og den der oftest opstår - er at varen bliver forsinket fra en leverandørs lager, eller der opstår problemer i forbindelse med transporten på de europæiske landeveje. Den slags er enhver supports mareridt og når det sker, så får det altid vores fulde opmærksomhed hele vejen rundt. Venligst hav tålmodighed med os i de tilfælde.

Er en vare ikke på lager, men på vej, kan man købe det, hvis man accepterer den ekstra leveringstid. Har vi ingen lagerdato endnu, så kan produktet aktuelt ikke købes, men du kan skrive dig op til at få en e-mail, når det kommer ind.

Kan jeg afhente gratis?
Ja det kan du da! Vi åbner vores døre i Herlev kl 9:30 alle hverdage og lukker dem igen kl 17:00. Vi byder velkommen med et "hej" og udleverer meget gerne din forsendelse. Ved vores pick-up skranke finder du også en computer, hvis du lige skulle have en ekstra ting med, en mini-udstilling af vores varer og måske endda en småkage i juletiden! Så velkommen til.

Du får besked når varen er klar i udleveringen, så behøver du ikke at vente, men skulle du dukke op før beskeden gør det, så går vi straks i gang med at finde varen frem og så er den der på få minutter. Husk nu at læse eventuelle forsinkelsesbeskeder på din ordrebekræftelse!

Til toppen af siden

Hvor længe har PostMeShave eksisteret?
PostMe har heddet PostMe siden 1. oktober 2008. Butikken der hedder PostMeShave kom til i juni 2010. Stifterne bag tænkte de første PostMe-tanker i 2003 og i 2004 startede vi udviklingen af vores platform. PostMe startede med internationale ambitioner, deraf også navnet, men vi endte med at fokusere på Danmark i første omgang. Rom blev ikke bygget på én dag, så eventyret fortsætter... Vil du læse mere om os, så tag et kig på Om Os siderne.

Hvilket skær skal jeg bruge til min barbermaskine?
Du er bestemt ikke er den eneste der tænker den tanke. Det har der været ganske mange der har spurgt os om gennem tiden. Især Braun har nærmest gjort det til en livslang passion, at gøre det svært at gætte sig til hvilket skærehoved, der passer til den enkelte barbermaskine. Det er blevet bedre med tiden og elektroniske opslagsmuligheder. Ofte kan du se det bag det gamle skærehoved, under barbermaskinen, eller bag den såkaldte præcisionstrimmer. Virker det ikke for dig, så indtast din model på produktsiden for hvilket som helst skær og så finder vi ud af hvad du skals bruge. Giver du helt op, så kontakt os endelig. Vi ved det garanteret :)

Har bestilt til afhentning! Hvornår kan jeg hente mit produkt hos Jer?
Det kan du i teorien med det samme, så bevæg dig gerne mod Herlev. I praksis anbefaler vi dog at du lige afventer en mail, om at produktet nu er klar til afhentning. Det sidste mest fordi det er nemmest for alle parter og giver hurtigst mulig betjening.

Til toppen af siden