Fragtmuligheder

Fragt skal være enkelt

Det korte af det lange, er at vi har gratis fragt på alle ordrer over 699,-. Er din total under, så tjek en ekstra gang om vi ikke har andet spændende du kan bruge. På den måde bliver det mest enkelt for dig. Alle totalbeløb under, skal betale den reelle fragtpris, for det er ikke fragten vi skal tjene penge på. Den skal, for begge parter i handlen, overståes så let og billigt som muligt... Og vi er ved at være gode til at knuse fragttal og lave beregningerne. Læs mere om hvordan vi gør det herunder og hvilke muligheder du har.

Mens vi venter på dronerne, der for 31 øre per levering, kan fragte dine nye barberblade hele vejen hjem til døren indenfor 45 minutter, så rammes vi af realiteten. Der skal vælges leveringsform, valg af leveringssted, tages stilling til prisen for fragt og vi skal komme efter dig. Fragt er IKKE enkelt, men vi har sendt varer til danskerne (og lidt til resten af verden) siden 2008, så vi er ved at have noget der fungerer fornuftigt, så meget lover vi. Hvad er det så vi har?

Når du skal vælge fragt hos os sker det i indkøbskurven. Her har vi et system der sammenligner fragtpriser hos flere leverandører, for netop det du har i kurven og giver dig en øjeblikkelig pris. Faktisk får du også den (billigste) pris, under alle varer du skal til at lægge i kurven, allerede ude på produktsiderne. Systemet bruger en formel til at beslutte hvad du skal betale. Husk dog stadig at se dig godt for, når du vælger fragt. Den billigste mulighed, kan også sagtens være den der tager længst tid. Så beslut dig for om du skal bruge varerne hurtigt, eller om du kan vente lidt længere - For så er der ofte noget at spare. Vi sender i øjeblikket varer ud med GLS, DAO365, PostNord og Bring/Swipbox. Du kan selvfølgelig også altid helt gratis afhente hos PostMe

Husk! Vi har gratis fragt på alle ordrer over 699,-. Så tjek en ekstra gang om vi ikke har andet spændende du kan bruge...

Nedenunder kan du se en oversigt over de fragtfirmaer vi i øjeblikket samarbejder med og vi uddyber lidt om hvad der er deres styrker og eventuelle svagheder.


postnord er vores ældste partner. Det er en virksomhed i konstant fokus og med mange produkter. Når det ene går godt, går det andet måske dårligt. Derfor er der mange meninger om postnord, men de kender logistik ud og ind, det kan man ikke tage fra dem. postnord breve tager i øjeblikket op til 10 hverdage om at komme frem, så det skal vi alle vænne os til. Prisen er til gengæld stadig god. Vælg brev, når du vil spare og har god tid. Vælg postnord pakke, når du gerne vil have pakken næste dag i et fantastisk netværk. Der er postnord nemlig fortsat den største.


GLS er den evige udfordrer og har mange års erfaring med pakkeomdeling. GLS er især god til erhverv, og man møder dem ofte hver dag på arbejdet, men efter deres mange pakkeshops er kommet til, er det også en fremragende og prisstærk udbyder på pakker til lokal afhentning.



DAO er nyeste skud på stammen i logistik-Danmark. DAO kender vi dog alle som avis og reklameomdeling. Nu deler de også pakker ud til hjemmeadressen og de er et alternativt pust i markedet, der ofte omdeler dine pakker midt om natten. Derfor kan du opleve, at hvis du f.eks. bestiller kl 15.30 hos os, så kan du allerede modtage forsendelsen kl 01:30 på din bopæl.


Swipbox/Bring er den lille innovative lagt sammen med den store kæmpe... og det fungerer! Imod alle odds er det bedste fra begge verdener lagt sammen og med de blå afhentningsbokse i supermarkeder m.m. og den stærke logistik på vejene fra Brings netværk, så kan duoen sagtens være med og vil gerne have dine pakker i bilerne.

Udover ovennævnte, så sender vi enkelte varer med DPD helt frem til kl 23:00 (kosmetik og parfumer), men disse afsendes fra særskilt lager og ikke fra Herlev. Der kan du således opleve hurtigere pakning fra ordren er lagt, men 1-2 dages ekstra leveringstid.

Som rosinen i pølseenden kan du også vælge afhentning i Herlev. Bor eller arbejder du i nærheden, så kig da forbi. Vores friske folk sender dig gerne afsted med "en god dag" og "tak for ordren", fordi internettet ikke er mere upersonligt hos PostMe, end at det faktisk er... ret personligt! Husk du får en besked på mail, når pakken er klar, men ellers spørg!

Spørgsmål til fragt:

Hvorfor ikke altid gratis fragt?
Der er desværre fortsat ingen der vil transportere vores varer rundt gratis, eller næsten gratis. Derfor har du betalt for fragten i varens pris, hvis du har fået den gratis. Det er et psykologisk spil og leg med tal, men for gennemskuelighedens skyld har vi på PostMeShave.dk, valgt at vores grundpriser skal være så lave som muligt og fragten skal derfor heller ikke være gratis. Så snart vi har mulighed for at tilbyde dig gratis fragt gør vi det dog. Aktuelt ligger grænsen ved DKK 699,-.

Kan jeg spore mine pakker?
Ja det kan du! Vælger du en pakkeløsning, får du automatisk tilsendt en tracking-kode til din e-mail fra vores system. Derudover er der flere samarbejdspartnere, der udsender koder til bokse, tracking m.m på SMS/tekstbesked til din telefon. Det er derfor det er så vigtigt, at du både får tastet korrekt e-mail og mobilnummer ind ved bestilling. Har du valgt brev som forsendelse, er der aktuelt ikke sporing på forsendelsen. Det gælder dog kun denne ene leveringsform og det vil resultere i en efterlysningssag og forlænget leveringstid, hvis den skulle blive væk under transit. Som dansk netbutik er det dog altid vores ansvar at sikre at du modtager dine forsendelser og således vil du altid modtage forsendelsen, underordnet hvad der sker. Nogle løsninger er mere smidige end andre og er tiden vigtig for dig, så vælg altid en pakkeløsning.


Hvad med fremtiden?
Fremtiden for logistik er vild, det er vi overbeviste om! Droner, selvkørende biler og vi skal komme efter dig. Det skal nok også lande i Danmark og hos PostMeShave.dk, men giv det tid og frem til da så giv i stedet din lokale fragtmand et smil. Mange af dem knokler 12 timer om dagen og kører landevejene tynde med flere og flere pakker fra nethandlen. Vi ser dem hver dag, når de afhenter på vores lager og de passer rent faktisk i langt de fleste tilfælde rigtig godt på den pakke vi har pakket til dig! Vi tror ikke på gratis fragt i fremtiden, men på billigere fragt og det arbejder vi ret intenst på at sikre os kommer til at ske, for vores allesammens skyld.


Returfragt
Vi medsender ikke en fragtlabel til returfragt, men har vi lavet en fejl, så sender vi meget gerne en til dig på mail, efter kontakt med vores support og så er din returfragt selvfølgelig gratis. Igen må vi understrege at generel gratis retur ved fortrydelse, har betydet at du har betalt for meget for din vare i første omgang, så det tilbyder vi ikke. Vi arbejder også i øjeblikket på at kunne give dig en rigtig skarp pris på returfragten i de tilfælde, hvor du fortryder købet. Vi er i dialog med vores logistikpartnere og så snart vi har en løsning, skal vi nok direkte implementere den i kommunikationen du får fra os. Frem til da, anbefaler vi at du ser på de alternativer der kan være ved køb af fragtlabels online. Igen hjælper vi meget gerne i supporten med råd og vejledning.


Har du flere spørgsmål til fragt?
Så er vi kun et supportklik væk. Find supporten i øvre højre hjørne!

Vil du prøve en af vores fragtmuligheder, så start på forsiden og et godt tip er at bruge søgefeltet i toppen. Det er genvejen til at finde dine favoritvarer.